loading...

دانلود رایگان طرح توجیهی

امام صادق (ع) می فرمایند: إمْتَحِنُوا شيعتَنا عِنْدَ ثَلاثٍ: عِنْدَ مَواقيتِ الصَّلاةِ كَيْفَ مُحافَظَتُهُمْ عَلَيْها، وَ عِنْدَ أ سْرارِهِمْ كَيْفَ حِفْظُهُمْ لَها عِ

مهدی بنی حسن بازدید : 934 پنجشنبه 09 آبان 1392 زمان : 0:10 نظرات (0)
 
 

 

جهت ارتقای سطح کیفی و محتوایی سایت با پیشنهادات سازنده خود مارا یاری دهید در ضمن برای ارتقای سطح خدمات فرم تکریم ارباب رجوع را در این قسمت  (اینجا) برای ما ارسال نمایید.

 

برای ثبت نام و  استفاده از این سایت لطفا فرم

ثبت نام را کامل در این  قسمت (اینجا) پر کنید

 

پورتال دانشگاه پیام نور تفرش     http://www.pnut.ac.ir/

برنامه کلاسی جدید دانشگاه پیام نور تفرش

 

پیام نور تفرش

دانشگاه پیام نور واحد تفرش از سال1384 درشهرستان تفرش فعالیت خود را آغاز نموده و هم اکنون دارای 1418 دانشجو در رشته های مدیریت صنعتی، زبان و ادبیات فارسی، مهندسی صنایع، علوم تربیتی، حسابداری، علوم اقتصادی، علوم اجتماعی، حقوق، علوم سیاسی، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مهندسی کشاورزی(سه گرایش)، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر(نرم افزار)، الهیات(دوگرایش) در مقاطع کارشناسی می باشد.

 

اخبار پیام نور تفرش

ارسال الکترونیکی درخواست های دانشجویان برای اولین بار با قابلیت دسترسی دانشجویان برای پیگیری درخواست ها در پورتال دانشگاه پیام نور تفرش عملیاتی شد .

 
به گزارش خبرنگار دانشگاه نیوز:  این سیستم که در سایت دانشگاه به آدرس www.pnut.ac.ir   از عصر روز پنجشنبه فعال گردیده دارای قابلیت پیگیری درخواست دانشجو بوده و دانشجویان دانشگاه پس از ثبت درخواست خود می توانند ظرف مدت 48 ساعت از روند اجرای درخواست خود مطلع شوند و در صورت آماده بودن و پاسخ مسئول مربوطه جهت دریافت نامه صادر شده به دبیرخانه دانشگاه مراجعه نمایند. 
 
 
 
با آغاز اولین فراخوان دانشگاه پیام نور برای ثبت نام دانشجویان بدون آزمون، پیام نور تفرش با نصب بنر در شهرستان اطلاع رسانی خود را انجام داد .
 
 به گزارش خبرنگار دانشگاه نیوز: با آغاز اولین فراخوان دانشگاه پیام نورتفرش برای ثبت نام دانشجویان بدون آزمون از هجدهم تا بیست و چهارم دی ماه دانشگاه پیام نور تفرش نیز با نصب بنر در نقاط مختلف و همچنین بر روی پورتال دانشگاه اطلاع رسانی کرد.
 
 حمید رضا محمودیان رییس دانشگاه پیام نور تفرش در این خصوص گفت : به نظر می رسد با این تمهیدات دانشگاه پیام نور امکان دسترسی هرچه بیشتر آموزشی را برای افراد مختلف جامعه فراهم آورده است.
 
در  ضمن این  فرصت استثنایی تا روز چهارشنبه بیست و هفتم دی ماه تمدید شد و علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به سایت www.sanjesh.org  مراجعه نمایند.
 
همزمان با آغاز پانزدهمین روز از اسفند ماه سال نود و یک با حضور مدیر فرهنگی ستاد استان پیام نور استان مرکزی و همراهان ایشان و مدعوین دانشگاه هاافتتاح شد.
در صبح پانزدهمین روز از آخرین ماه سال 91 با حضور ریاست دانشگاه پیام نور ساوه ، مدیر فرهنگی ستاد استانی و همراهان ایشان و همچنین دانشجویان و سرپرستان دانشگاه ها چهارمین جشنوارهدانشجویی به صورت رسمی افتتاح و آغاز به کار کرد.
این جشنواره با حضور پور شور دانشجویان دانشگاه ها و همچنین دانشگاه پیام نور تفرش در مرکز ساوه با دو نشریه افق سبز و نشریه پژوهنده با برنامه های شاد و متنوع آغاز به کار کرد.
نشست تعامل فرهنگی روسا و مدیران فرهنگی دانشگاه های شهرستان در دانشگاه تفرش برگزار شد
نشست تعامل فرهنگی روسای دانشگاه های تفرش روز چهارشنبه با حضور رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان، امام جمعه شهرستان تفرش، روسای دانشگاه ها و هیات رئیسه دانشگاه تفرش در دانشگاه تفرش برگزار شد.
رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در این نشست گفت:اصل و اساس کار فرهنگی در دانشگاهها کار فکری است و رسیدگی به امورات دانشجویان و حضور در بین آنها نشانه تواضع مسوولین دانشگاهها و یک سرمایه معنوی است.
حجت‌الاسلام" مهدي ايماني ‌مقدم"با اشاره به انتخابات آتی ریاست جمهوری افزود: یکی از گام های مهم برای خنثی نمودن توطئه دشمنان نظام ، شناساندن دشمن به جوانان خصوصأ دانشجویان است زیرا بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری دشمن به دنبال القاء این شبهه که انتخابات آتی انتخابات غیر آزاد به مردم و جوانان است.
وی تصریح کرد: دانشگاه ها و مراکز علمی کشور در روند انتخابات نباید حیات خلوت احزاب باشد بلکه باید هویت علمی خود را حفظ نمایند.
امام جمعه شهرستان تفرش نیز در این نشست گفت: شبهات و فتنه ها یکی از خطرات جدی است که مراکز علمی و نظام ما را تهدید می نماید.
حجت الاسلام سید محمد مومنی افزود: دشمن با ایجاد شبهه و فتنه در صدد است تا ذهن جوانان ما را تیره و تار نموده و آنان را نسبت به باورها و اعتقادات دینی خود بی تفاوت نماید.
وی با بیان این که دشمن با ایجاد شبهه در جوانان موفق به ایجاد فتنه در جامعه می شود تصریح کرد: رسالت اساتید در جبهه فرهنگی در آستانه انتخابات آتی این است که تمامی تلاش خود را به کار بندند تا جلوی موفقیت دشمن در ایجاد شبهه در جوانان را بگیرند.
در ادامه این نشست محمد مهدی قوامی واعظ معاون دانشگاه پیام نور تفرش با ارائه گزارش، عملکرد فرهنگی این دانشگاه را طی یک سال گذشته تشریح نمود.
 
پورتال دانشگاه پیام نور تفرش     http://www.pnut.ac.ir/
 
 
 
 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود طرح توجیهی رایگان مرغداری گوشتی تخمی طرح توجیهی گاوداری طرح توجیهی گوسفند داشتی و بره پرواری طرح توجیهی گلخانه طرح توجیهی فنی اقتصادی دام و طیور گلخانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 592
  • کل نظرات : 739
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3390
  • آی پی امروز : 240
  • آی پی دیروز : 388
  • بازدید امروز : 2,882
  • باردید دیروز : 2,861
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 15,757
  • بازدید ماه : 15,757
  • بازدید سال : 379,720
  • بازدید کلی : 6,050,040